Gewonde bij aansteken van barbecue

 

GENK –  De brandweer is vrijdag rond 20.30 uur opgeroepen voor een brand in de Molenblookstraat. Ter plaatse bleek het fout te zijn gegaan met het aansteken van de barbecue. Er waren brandversnellers gebruikt waarna de barbecue was omgevallen en er gras vuur had gevat. De vegetatie was geblust voor de brandweer aankwam. Een persoon moest wel voor verzorging naar het ziekenhuis. Hij was in het gezicht verbrand.

TIP

Gebruik nooit aanmaakvloeistof maar aanmaakblokjes! Meer tips kan je terugvinden via deze link


Bron: Het Nieuwsblad

Volg ons op sociale media:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial